S malířem to bylo takhle: ten první se přijel podívat na dům před dvěma měsíci, dohodli jsme se na ceně a termínu, rozloučili se a… slehla se po něm zem. Potřebovali jsme si ujasnit nějakou maličkost, ale neozval se zpátky. Napsali jsme mu, že dvě zdi nebudou bílé, ale béžové, zase nic. Poslali jsme dotaz, zda termín platí, nic. Tak jsme si sehnali jiného malíře. Teď, po dvou měsících, se první malíř ozval, že v pondělí začne. Když jsem mu odepsala, že už máme dávno vymalováno, hrozně se rozčílil a vyčetl mi, že jsme neseriózní zákazníci. Namítla jsem, že celé týdny vůbec nereagoval, tak co jsme asi měli dělat, ale odrovnal mě vysvětlením, že na nás prostě zapomněl! „Copak vy jste nikdy na nic nezapomněla, señora?“ a vztekle zavěsil.