Jakákoli změna - nadlidský úkol

Jakákoli změna - nadlidský úkol

Dosáhnout změny jakéhokoli údaje v libovolné smlouvě, či třeba na kartičce rezidenta, je téměř – a někdy zcela – úkol pro nadčlověka.

Změnu internetového tarifu u Movistar řešíme už od léta, kdy nám poskytovatel (po 6 měsících průtahů) zavedl kabel. Po nesčetných telefonátech, kdy jsme byli vždy ujištěni o tom, že naše žádost o změnu a reklamace přeplatku bude provedena s okamžitou platností (ale nic se nestalo), jsme se vypravili osobně do kanceláře v Arrecife. Tam nám pracovnice s pobaveným výrazem sdělila, že telefonické vyřizování jakéhokoli požadavku nikdy nikam nevede 🤪, na místě sepsala naši žádost a dostali jsme kopii záznamu. To bylo ale taky to jediné a dále se situace vyvíjela úplně stejně – tedy naprostá nečinnost 🤢. Tak jsme si v  internetovém bankovnictví stáhli zpátky na účet platby za poslední dva měsíce. A představte si, přátelé, že hned druhý den začal poskytovatel naši žádost o změnu tarifu konečně seriózně řešit 😄. To byl ten lepší případ.

Změnit počet sedadel v pojistné smlouvě naší Dacie ze 2 na 5 se nám naproti tomu  nepodařilo vůbec 🤢. Ačkoli 5 míst ve vozidle je zcela nezpochybnitelných a s takovou výbavou jsme vůz koupili, pojišťovna nám stroze oznámila, že daný model je pouze dvoumístný, a proto žádnou změnu  neprovede. Nepomohlo ani naskenování technického průkazu, kde je 5 sedadel jasně uvedeno. Při skenování si však Vr. všiml, že techničák obsahuje některé údaje, které neodpovídají skutečnosti 🙈 – např. chybně uvedený objem motoru a označení vozidla… v čemž možná bude háček celého problému. Tudíž, by bylo nutné nejprve u prodejce reklamovat údaje v pět let starém technickém průkazu, a teprve pak se pokusit projednat s pojišťovnou změnu počtu sedadel… a to už je opravdu úkol na několik generací 😂.

To ale není všechno – na kartičkách rezidenta máme už 4 roky špatnou adresu… ostatně jako kdekdo na Kanárských ostrovech. Nové karty totiž vydává pouze státní policie. Pro výměnu je nutné předem si sjednat termín. To lze pouze prostřednictvím internetového portálu. A ten je trvale nedostupný 🙈.

Velmi moudrá rada jak úspěšně začít den:

NENECH  SE  ROZHODIT  PRVNÍM BLBCEM,  NA KTERÉHO  NATREFÍŠ,  BUDE  JICH  VÍC.

😂😂😂