To takhle, přátelé, dostanete podezřelou sms, která se tváří jako že přichází od vaší banky. Chcete kontaktovat svého bankéře a zjistíte, že na stránkách banky NEMÁ UVEDENÝ email, na jeho telefonní lince je (v úředních hodinách) ZÁZNAMNÍK a na help-desku chatbot, který vám NEROZUMÍ 🙈. Napíšete tedy písemný dotaz do centrály banky a když ani po týdnu (!) NEOBDRŽÍTE ODPOVĚĎ 🙈, sjednáte si přes internetové bankovnictví schůzku s vaším bankéřem na pobočce.
Ve stanovený den a hodinu se pak při vstupu do banky přihlásíte na displeji návštěvnického počítače zadáním svého NIE a hesla a dozvíte se, že ŽÁDNOU SCHŮZKU NEMÁTE 🙈. Bankéř vás přesto přijme a sdělí vám, že 1) správně jste odhadli esemesku jako podezřelou, 2) dobře, že jste neklikli na odkaz v ní, 3) máte si nainstalovat bankovní aplikaci a aspoň 1x týdně kontrolovat zůstatek na účtu, a 4) v případě nutnosti vždy raději vyhledat telefonní číslo pro urgentní záležitosti prostřednictvím Google, protože to, které je uvedené na stránkách banky, NEMUSÍ být aktuální 🙈🙈🙈.
(Jinak ale naše banka pravidelně sbírá nejrůznější ocenění a také z našich peněz, které spravuje, velmi štědře sponzoruje např. Rafa Nadala či tým Scuderia Ferrari 😄.)