Budiž chvála roztržitým a líným prodavačům

Budiž chvála roztržitým a líným prodavačům

Díky chybným cenovkám u zboží už jsme několikrát výrazně ušetřili. Naposledy při koupi zahradního nábytku v IKEA. Když jsme uviděli cenovku dřevěné lavičky – na zdejší poměry „za hubičku“ 👍 (zahradní nábytek je na Lanzarote většinou nehorázně předražený) – nezaváhali jsme ani na okamžik a ihned se vydali k pokladně. Tam se vzápětí ukázalo, že cenovka se k danému kousku připletla omylem a lavička stojí téměř trojnásobek uvedené částky 🤢. Naše argumentace, že „jsme byli uvedeni v omyl a zboží by nám IKEA, která je přece seriózní obchod, správně měla prodat za inzerovanou cenu“, však udělala na prodavačky tak impozantní dojem, že nám 2 vybrané lavičky prodaly za původní (chybnou nízkou) cenu bez větší diskuse. Se slastným pocitem vítězů jsme si úlovek naložili, odvezli a ještě téhož večera smontovali. 

Jelikož brzy začně období dešťů, rozhodli jsme se sezení do jara ponechat v patiu.

Za dva týdny jsme jeli kolem IKEA znovu a zjistili, že cenovka zůstala stejná 🤣.